Sign in to follow this  
Smileey

[Open Source] [C#] Reallife-V

Recommended Posts

Am 21.6.2019 um 22:18 schrieb LeakzLP:

Hab dein Source code gedownloaded und geupdatet das, dass Game die position automatisch speichert statt den /save commdn eingeben zu müssen =D

mein einzigstes problem ist das er mir beim login dann in der index,js

camera.destroy();

als fehler ausspuckt.

Es tut mir leid das ich bisher nicht auf dein Problem geantwortet habe.

Ich habe den Befehl "/save" extra eingefügt damit nicht jeder an der gleichen Position wieder spawnt falls diese Person gerade sehr weit weg ist z.B. im Wasser und nicht extra zurück schwimmen muss falls irgendetwas sein sollte.

Ist dieser Fehler noch immer vorhanden?!

Kannst du mir die Fehlermeldung mal bitte senden? denn diesen Fehler hatte ich bisher nicht gehabt und es wäre schön zu wissen was du alles verändert hast seit dem dieser Fehler aufgetaucht ist.

This is an English forum, it would be great if you don't use other languages here that other people don't speak. There is German forum if you are not familiar with English, but right now your comments are useless.

vor 4 Stunden schrieb bence024:

This is an English forum, it would be great if you don't use other languages here that other people don't speak. There is German forum if you are not familiar with English, but right now your comments are useless.

Yes, that's true, but he speaks German, so I'll give him an answer in German.

Had a quick look through it, haven't tested or explored much. Thanks for sharing!

May I ask why on the client sided files you have the jquery lib in every /js/ folder of each component? Why not just keep one and link it there?

23 hours ago, Smileey said:

Yes, that's true, but he speaks German, so I'll give him an answer in German.

Mostly I think both should be speaking English in this board. If someone searches for the question he asked in German through forum search, in English, it won't show. And if your answer was in English, perhaps it would show, but the mistake was his for speaking German on an English board. 👍