DFR Posted September 29, 2021 Posted September 29, 2021 Salutare, Sunt in cautarea a 2 dezvoltatori pentru realizarea unui gamemode de tipul RPG. Dezvoltarea va fi pentru partea de server in C#, iar pentru partea de client in JS. Ce vreau sa stiti dinainte, e faptul ca de meserie sunt programator, iar in mod normal as participa la dezvoltare mai ales ca e al meu, insa asta ar ingreuna intreg procesul de dezvoltare, deoarece nu am suficient timp incat sa ma dedic, iar eu ce imi doresc in momentul de fata este ceva functional si cat de cat optimizat. Inainte de a continua cu mai multe amanunte, veti fi platiti saptamanal (in functie de sistemele dezvoltate si complexitatea lor). Plata va fi in RON prin transfer bancar (Revolut, Paypal, sau ce vreti voi). Platesc in functie de cat implementati in saptamana aceea. Considerati ca ati facut un sistem, abia atunci cand e functional, mi-l prezentati si a fost dusa modificarea pe branch-ul principal. Nu am o data anume pana cand vreau ca gamemode-ul sa fie gata, vom vedea cum decurg lucrurile. Orice sugestie pe care o aveti, daca considerati ca un sistem ar fi bun de adaugat, daca o idee de-a mea nu e buna si aveti alta parere...le ascult deschis si fara nicio problema, vreau sa cunosc si o alta perspectiva. Dorinta mea e sa construim o colaborare sanatoasa. Acum, vreau sa va prezint putin modul de lucru pe care vreau sa il avem: Dezvoltarea va fi realizata pe un Repository de GitHub pe contul meu (veti primi invitatie ca sa puteti clona repo-ul si modifica codul sursa). Nu ma intereseaza daca lucrati profi sau nu pe branch-uri, structurat, etc., insa vreau codul actualizat frecvent pe repository (mai precis cand terminati un sistem si e totul ok, il urcati). Nu vreau cod prost (mai ales netestat) urcat pe branch-ul principal. Si ca sa va raspund de ce vreau pe GitHub...pentru ca platesc pentru ceva si vreau sa imi ramana si ulterior in cazul in care nu mai vreti sa continuati proiectul (sunt constient ca il veti putea lua s