eDz0r

Gallerie eDz0r

Recommended Posts

Posted (edited)

Am implementat un dashboard mai organizat, am facut ca timpul real sa fie sincronizat cu cel din joc, dashboardul contine: Timp, locatie cartier si strada, statusul motorului si combustibilul acestuia.

Si scuze pentru volumul mare al melodiei

 

Edited by eDz0r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 1/27/2019 at 8:13 AM, eDz0r said:

Da stiu dar meh... m-am gandit la o solutie acuma nu stiu daca poate fii implementata si nici nu am cu cine sa o testez

Suntem in 2019, acum majoritatea au acces la internet de macar 50Mbps, e destul cat sa trimiti un event din client in server si apoi din server tuturor clientilor pe o raza de x km fata de locatia playerului de la care primesti informatia (asa se mai reduce din load si nu trebuie sa trimiti informatii la 1000 de playeri care nu au ce face cu ele oricum). Poti sa mai limitezi si cate pachete sunt trimise (ex clientul sa trimita pozitia animalului de 5 ori pe secunda, serverul trimite mai departe la clienti si clientii aplica o animatie de la pozitia veche la pozitia noua, dar asta o sa rezulte in putin out of sync pentru ceilalti clienti, dar se poate sa se mai elimine din efect prin trimiterea mai desa a informatilor, adica de ex de 10 ori pe secunda in loc de 5 si asa mai departe). 

Imi place ce ai facut pana acum, tine-o tot asa si sa speram ca vom vedea curand un server roleplay ro(sau ro/en) din partea ta. Mi-as fi dorit sa fi aflat de ragemp mai devreme si eu sa fi avut si eu ceva pana acum, insa am aflat doar acum cateva zile, dar nu e tarziu niciodata, si asa din cate am observat nu e 100% dezvoltat pe partea de C#(cel putin pe client) si ca inca mai are parti care trebuiesc lucrate.

Edited by robearded
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/13/2019 at 2:44 PM, robearded said:

Suntem in 2019, acum majoritatea au acces la internet de macar 50Mbps, e destul cat sa trimiti un event din client in server si apoi din server tuturor clientilor pe o raza de x km fata de locatia playerului de la care primesti informatia (asa se mai reduce din load si nu trebuie sa trimiti informatii la 1000 de playeri care nu au ce face cu ele oricum). Poti sa mai limitezi si cate pachete sunt trimise (ex clientul sa trimita pozitia animalului de 5 ori pe secunda, serverul trimite mai departe la clienti si clientii aplica o animatie de la pozitia veche la pozitia noua, dar asta o sa rezulte in putin out of sync pentru ceilalti clienti, dar se poate sa se mai elimine din efect prin trimiterea mai desa a informatilor, adica de ex de 10 ori pe secunda in loc de 5 si asa mai departe). 

Imi place ce ai facut pana acum, tine-o tot asa si sa speram ca vom vedea curand un server roleplay ro(sau ro/en) din partea ta. Mi-as fi dorit sa fi aflat de ragemp mai devreme si eu sa fi avut si eu ceva pana acum, insa am aflat doar acum cateva zile, dar nu e tarziu niciodata, si asa din cate am observat nu e 100% dezvoltat pe partea de C#(cel putin pe client) si ca inca mai are parti care trebuiesc lucrate.

nu tintesc sa fac un server roleplay, mai degraba un fel de mmorpg, il fac doar in engleza (cel putin momentan), multumesc pentru vorbele bune totusi inca nu stiu daca il voi face un server public dar daca chiar o sa imi placa cum iese cine stie. Topicul asta l-am facut cu scopul da ai incuraja pe alti sa faca ceva in RageMP pentru ca chiar are potential si ar fi pacat sa nu fie exploatat.

Edited by eDz0r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, eDz0r said:

nu tintesc sa fac un server roleplay, mai degraba un fel de mmorpg, il fac doar in engleza (cel putin momentan), multumesc pentru vorbele bune totusi inca nu stiu daca il voi face un server public dar daca chiar o sa imi placa cum iese cine stie. Topicul asta l-am facut cu scopul da ai incuraja pe alti sa faca ceva in RageMP pentru ca chiar are potential si ar fii pacat sa nu fie exploatat.

Ma rog, nu ma refeream full roleplay, ci ma refeream la un easy roleplay, adica la sistemele implementate insa sa nu fie asa strict regulamentul, sa nu trebuiasca sa separi chaturi precum In si Out Game Character, sa nu pierzi tot cand mori, adica in stilul b-zone sau bugged daca ai jucat SA:MP, doar ca aici se poate implementa mult mai frumos si mai avansat tot, mai ales datorita CEF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inceput sa lucrez la primul job, cel de trucker mai am cateva ideei de adaugat la el dar cam asa arata in mare parte

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.